Дитячі суміші ТМ «Малиш» – високоякісна, екологічно чиста продукція з натуральної сировини. Виробник звернувся в GBS Brand Expert Company з метою редизайну упаковки. Перед нами стояло завдання зробити упаковку більш сучасною, привабливою і створити активну візуальну комунікацію з пріоритетами продукту. У той же час, потрібно було зберегти впізнаваність упаковки.

Детальніше…

В результаті редизайну вся продукція ТМ «Малиш» стала яскравішою і виділяється на полиці, при цьому основні кольори упаковки асортиментних позицій були збережені, але з тоновими корекціями. На обличчі коробки на акцентованою плашки розміщена інформація на якій вказано вік, для якого призначений той чи інший продукт.

Яскравий логотип розміщений на білому «молочному» полі, що і візуально посилило його, і ілюструє зміст молока в даному продукті. Зображення пляшечки з написанням вітамінів, акцентує увагу на вмісті корисних властивостей.

Новий дизайн упаковки ТМ «Малиш» розроблений з урахуванням того, щоб не тільки привернути увагу цільової аудиторії, а й надати головну інформацію про продукт, допомогти мамам зробити вибір і швидко знайти необхідний вид дитячої суміші.

Проведений GBS Brand Expert Company редизайн упаковки значно полегшив не тільки пошук необхідної продукції покупцеві, а роботу продавців консультантів відділів дитячого харчування, що в свою чергу позитивно вплинуло на рівень продажів.

Виконані роботи:

  • Рестайлінг логотипу;
  • Редизайн упаковки.

Зворотній дзвінок

Замовити зворотній дзвінок