На третій хвилі рестайлінгу ТМ «ОБОЛОНЬ»
22.08.2018

На третій хвилі рестайлінгу ТМ «ОБОЛОНЬ»

У цьому місяці на полицях супермаркетів вже можна зустріти пиво «Оболонь Світле» в оновленому дизайні від GBS Brand Expert Company. Ця позиція-флагман завжди першою з’являється у продажу з усієї лінійки ТМ «Оболонь» – найвідомішого пива України.

Історія існування торгової марки «Оболонь» починається в 1992 році. За цей час неодноразово змінювався як асортиментний ряд, так і зовнішній вигляд продукту – від етикетки до форми пляшки.

Наша команда брала участь в трьох хвилях рестайлінгу: в перший раз як учасники тендеру (поступившись перемогою британському агентству) і двічі як виконавці редизайн-проекту.

Зворотній дзвінок

Замовити зворотній дзвінок