ТМ «Жменька» – це всеукраїнський бренд, що виробляє продукти для правильного харчування.

ТМ «Жменька» пропонує різні види крупи і рису, органічну продукцію, рисові макаронні вироби та хлібці.

Співпраця ТМ «Жменька» з компанією GBS Brand Expert почалося у 2005 році, саме в цей момент стартувала комплексна розробка та просування бренду «Жменька».

Детальніше…

В результаті проведених маркетингових досліджень була підтверджена актуальність базового стереотипу цільової аудиторії. Крупи сприймаються більшістю споживачів не як частина економічного раціону харчування, а, в першу чергу, як енергетично цінний, здоровий продукт. Здавалося б, що це очевидний факт, але, як з’ясувалося, про це тоді не говорив ніхто з конкурентів ТМ «Жменька».

Саме цей стереотип був покладений в основу позиціонування, розробленого фахівцями компанії GBS Brand Expert: ТМ «Жменька» – це здоровий продукт за невисокою ціною, що забезпечує збалансоване харчування людини і в якому міститься така ж кількість корисних речовин, як і в більш дорогих продуктах.

Слоган бренду, розроблений копірайтерами компанії GBS Brand Expert, чітко відбив концепцію бренду фразою «Смачна порція здоров’я». Надалі цей слоган активно використовувався під час проведення всіх рекламних кампаній ТМ «Жменька».

На основі цієї ключової ідеї була розроблена концепція першої хвилі ребрендингу упаковки і легенда бренду. Нестандартна і нова для ринку круп ідея позиціонування допомогла ТМ «Жменька» яскраво виділитися серед конкурентів і дистанціюватися, з одного боку, як преміальний продукт (і вийти в високий в порівнянні з іншими крупами ціновий сегмент), і, з іншого боку, як дуже корисний продукт.

На сьогодні продукція ТМ «Жменька» є однією з найбільш впізнаваних та затребуваних споживачем, а компанія «Фабрика бакалійних продуктів» – одна з провідних виробників на українському ринку в своєму сегменті.

Виконані роботи:

  • Серія маркетингових досліджень;
  • Створення психологічної концепції та структури бренду;
  • Розробка позиціонування ТМ «Жменька»;
  • Легенда бренду «Жменька», слоган;
  • Копірайт;
  • Дві хвилі редизайну логотипу;
  • Три хвилі редизайну упаковки;
  • POS-матеріали;
  • Програма просування.

Зворотній дзвінок

Замовити зворотній дзвінок