Розробка фірмової назви (неймінг) тільки на перший погляд здається простим завданням.

Звичайно, дати назву продукту, магазину або компанії може кожен. Правда, далеко не завжди це слово буде запам’ятовуватися, викликати у клієнта певні емоції і допомагати в просуванні на ринку.

Назва має величезне значення у формуванні цілісного образу торгової марки у споживачів.

Процес створення незвичайної, звучної та красивої назви характеризується численними складнощами. Ось кілька вимог, які обов’язково потрібно врахувати:

  1. Патентно-правові вимоги. Назва не повинна дублювати вже існуючі компанії і бренди.
  2. Рекламно-психологічні особливості. Назва повинна стимулювати бажання купити товар або скористатися послугою. Для цього потрібно, щоб вона була: оригінальною, короткою, естетичною, стабільною – орієнтованою на тривале використання, актуальною незалежно від модних тенденцій.
  3.  Фоносемантичні ознаки. Важливо враховувати як значення слова, так і його благозвучність. Назва не повинна викликати негативних образів або асоціацій, які можуть ввести споживача в оману.
  4. Позиціонування компанії. Найменування повинне відповідати основній ідеї торгової марки, підкреслювати переваги продукту або виробника.

За багаторічну роботу агентства було успішно реалізовано понад двісті проектів.

Фахівці GBS Brand Expert Company мають великий досвід роботи в цьому напрямку і допоможуть вам знайти ефективне рішення!

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Замовити зворотній дзвінок