Розробка концепції дизайну пляшки та етикетки від GBS Brand Expert Company

Дизайн пляшки – це один з основних елементів при розробці бренду алкогольних та безалкогольних напоїв. При розробці дизайну важливо правильно враховувати всі елементи бренду – зовнішній вигляд пляшки та етикетки. Коли пляшка і етикетка створюються разом, вони перетворюються в тандем, де доповнюють і підкреслюють один одного. А головне, що оригінальна пляшка – це перевага в товарному сусідстві, це той маркер, за яким ваш продукт будут впізнавати, це можливість завоювати увагу покупця, повідомити про переваги вашої продукції і виділити свій продукт серед конкурентів.

Розробка концепції дизайну пляшки для пива ТМ Полтавпиво

Розробка концепції дизайну пляшки для пива ТМ Полтавпиво від GBS Brand Expert Company

Розробка дизайну пляшки складається з декількох етапів:

  1. складання технічного завдання на розробку (аналіз ринку та конкурентного оточення, уточнення цільової аудиторії, переваг і доходу потенційних покупців майбутнього продукту, визначення позиціонування торгової марки);
  2. аналіз, брифінг та мозковий штурм, в якому беруть участь маркетологи компанії GBS Brand Expert, креативний директор та дизайнери – визначення форми пляшки, яка в повній мірі зможе відобразити ідею самого продукту і бренду в цілому;
  3. розробка ескізів та пакету ескізних креслень майбутньої пляшки;
  4. розробки 3D моделі пляшки, що дає розуміння того, як буде виглядати пляшка;
  5. виготовлення прототипу пляшки на 3D принтері (в пластиці), що дає можливість врахувати всі моменти при розробці і внести додаткові правки, якщо це необхідно.

В результаті всіх етапів робіт ви отримуєте пляшку, яка орієнтована саме на вашу цільову аудиторію.

Розробка концепції дизайну пляшки, як і інший упаковки, повинна відповідати певним вимогам:

  • виділятися на полиці в оточенні товарів конкурентів;
  • добре запам’ятовуватися та бути впізнаваною;
  • відрізнятися від того, з чим споживач вже знайомий;
  • бути зрозумілою, зручною та ергономічною;
  • залучати до себе увагу цільової аудиторії;
  • створювати позитивний емоційний фон;
  • передавати концепцію бренду;
  • інформувати про продукт;
  • нести додаткові вигоди.
Розробка концепції дизайну пляшки та етикетки для горілки ТМ Helsinki від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну пляшки та етикетки для горілки ТМ Helsinki від GBS Brand Expert Company

Вартість розробки дизайну пляшки залежить від наступних факторів:

  • дизайн пляшки для вина має деякі особливості, наприклад, у виробництві вина більшість торгових марок використовують темне скло різних відтінків. Також варто враховувати те, що добре виділяється на фоні темного скла, повністю губиться на прозорому склі і навпаки;
  • дизайн пляшки для горілки ж повністю відрізняється від розробки пляшки для шампанського або вина. Тут справа і в цільовій аудиторії, і в технології виробництва. Форма пляшки для горілки обов’язково повинна підкреслити своїм виглядом, що продукт відрізняється чистотою та прозорістю;
  • при розробці дизайну скляної пляшки дуже важливим є спосіб закупорювання та використання шовкографії при виробництві пляшки, тому що всі ці моменти впливають на розробку і подальше використання термоусадочних етикеток;
  • дизайн ПЕТ (термопластик) пляшки в принципі відрізняється від дизайну пляшки зі скла. ПЕТ пляшки легкі, міцні та зносостійкі, а також мають низьку собівартість і простоту у виробництві, що також необхідно враховувати при розробці дизайну.
Розробка концепції дизайну ПЕТ пляшки для соняшникової олії ТМ Salima від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну ПЕТ пляшки для соняшникової олії ТМ Salima від GBS Brand Expert Company

Дизайн етикетки – це важлива частина вашого бренду, це засіб комунікації між продавцем та покупцем. Приваблива етикетка сприятливо впливає як на спонтанні, так і на заплановані покупки. Наскільки б якісною і доступною не був би ваш товар, якщо у нього погана, не яскрава етикетка, він ніколи не зможе привернути до себе увагу покупця.
Привернути увагу покупця дизайн етикетки може заголовком, ефектною картинкою, незвичайним кольором або формою, оригінальним розміщенням переваг продукту.

Розробка дизайну етикетки складається з декількох етапів:

  1. комплексний аудит продукту, складання технічного завдання (аналіз ринку і конкурентів, уточнення цільової аудиторії, визначення позиціонування та уточнення розмірів (крою) етикетки і способів друку);
  2. аналіз, брифінг і мозковий штурм, в якому беруть участь маркетологи компанії GBS Brand Expert, креативний директор та дизайнери;
  3. розробка концепції дизайну етикетки, яка надається на узгодження замовнику у вигляді мокапів, тобто дизайн-макетів, в яких дизайн перенесений на конкретний продукт, щоб наочно продемонструвати, як він буде виглядати в реальному житті;
  4. дизайн етикетки / контретикетки, розробка інфографіки, верстка текстової інформації, опрацювання шрифтів, підготовка узгодженої концепції дизайну етикетки до друку, згідно з технічними вимогами типографії;
  5. рекомендації по друку, підбір технології друку, виїзд на тираж (при необхідності).

В результаті ви отримуєте етикетку, яка орієнтована саме на вашу цільову аудиторію; етикетку, яка «говорить» з споживачем та звертає на себе увагу на полиці.

Розробка концепції дизайну етикетки для пива ТМ Оболонь від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну етикетки для пива ТМ Оболонь від GBS Brand Expert Company

Вартість по кожному проекту складається індивідуально і залежить від деяких факторів, а саме:

  • ціновий сегмент продукту, наприклад, розробка концепції дизайну етикетки для ковбасних виробів преміум сегменту і сегменту середній-, будуть відрізнятися зовнішнім виглядом та вартістю;
  • категорія товару, наприклад, розробка концепції дизайну етикетки для соняшникової олії та етикетки для сосисок відрізняються за складністю дизайну і будуть відрізнятися за вартістю за розробку;
  • крій етикетки та спосіб виробництва, наприклад, паперова етикетка для рідкого мила, термоусадочна етикетка для мінеральної води або етикетка для молочної продукції;
  • кількість інфографіки, текстів та розміру етикетки.

Кожен проект унікальний і тому вартість розробки дизайну етикетки розраховується індивідуально. Якщо ви замовляєте у нас тільки розробку концепції дизайну однієї етикетки, без розгортання в асортиментну лінійку або адаптації до нового типорозміру, то вартість послуг буде дорожче. Якщо ж ви замовляєте у нас розробку дизайну етикетки і дизайн всієї лінійки, наприклад, розробку етикетки для йогурту з різними смаками, то і вартість буде значно нижче.

Розробка дизайну пляшки та етикетки неможлива без позиціонування бренду, логотипу, фірмового стилю та УТП (унікальна торгова пропозиція). На основі цих елементів і розробляється дизайн. Разом з дизайном пляшки і етикетки у нас зазвичай замовляють такі послуги:

Розробка концепції дизайну пляшки та етикетки для коньяку ТМ Cardinal від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну пляшки та етикетки для коньяку ТМ Cardinal від GBS Brand Expert Company

Фахівці компанії GBS Brand Expert мають більш ніж 20 років досвіду в розробці дизайну пляшок та етикеток для товарів Food – це розробка дизайну пляшок для коньяку ТМ Napoleon, ТМ Cardinal, ТМ Жан-Жак, пляшки для пива ТМ Полтавпиво, пляшки для горілки ТМ Stoletov, ТМ Green Day, ТМ Helsinki та інших спиртних напоїв, дизайн ПЕТ пляшки для соняшникової олії ТМ Garna, ТМ Maslinka, ТМ Salma; і товарів Nonfood – це дизайн пляшки для товарів побутової хімії, наприклад, рідкого прального засобу ТМ Profix Clean і багатьох інших.

При розробці дизайну пляшки і етикетки ми обов’язково враховуємо технічні вимоги та специфіку роботи зі склом та термопластиком і підкажемо вам найбільш вдалий варіант дизайну саме для вашої торгової марки.

Замовте розробку концепції дизайну пляшки і етикетки в компанії GBS Brand Expert, і отримаєте грамотно розроблений, унікальний, незвичайний дизайн, який позитивно вплине на впізнаваність і популярність вашого бренду, а також підвищить рівень продажів вашої продукції!

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.

Замовити зворотній дзвінок