Зовнішня реклама – один з найбільш ефективних способів розповісти про компанію або продукт.

Для того щоб зовнішня реклама приносила віддачу, варто керуватися декількома простими правилами:

  1. КОРОТКО І ЯСНО. Споживач не буде розгадувати ребуси і шукати глибокий зміст, тому та ідея, яку ви хочете донести, повинна бути оформлена максимально коротко і гранично ясно.
  2. МАСШТАБНО ТА ЯСКРАВО. Рекламне повідомлення повинно виділятися на загальному фоні та першим впадати в око.
  3. УНИКАТИ НАДМІРНОЇ ТВОРЧОСТІ. Варто пам’ятати, що завдання будь-якої реклами – продавати. Тому вона повинна чітко відповідати поставленим цілям.
  4. ДИЗАЙНЕРСЬКІ ДРІБНИЦІ. Найкращим вважається розміщення чорного тексту на жовтому фоні. На другому місці – червоний текст на білому, далі синій на білому, поєднання жовтого і синього, червоного і жовтого і так далі. Кегль шрифту повинен бути великим. Букви повинні легко читатися.
  5. ЗНАТИ АУДИТОРІЮ. Ви повинні добре розуміти, хто ваш основний клієнт. Матеріали зовнішньої реклами повинні вибиратися з урахуванням особливостей поведінки цільової аудиторії, її переваг і очікувань.

Фахівці GBS Brand Expert Company мають великий досвід роботи в цьому напрямку і допоможуть вам знайти ефективне рішення!

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Замовити зворотній дзвінок