Easy & Good – власна торгова марка з портфеля брендів мережі гіпермаркетів «Караван». Продукція цього бренду відноситься до продовольчої та непродовольчої груп товарів і займає місце в середньому ціновому сегменті.

Детальніше…

В кінці 2008 року фахівці GBS Brand Expert Company виграли тендер, проведений мережею гіпермаркетів «Караван». Метою цього тендеру було знайти агентство, готове взяти на себе комплексне обслуговування всіх брендів компанії. Портфель брендів «Караван» включав в себе на той момент п’ять privat label в одній ціновій категорії.

Для того, щоб здійснити комплексний брендинг нових ТМ і ребрендинг існуючих торгових марок, в першу чергу, компанії було необхідно провести цінову сегментацію і розподілити асортиментний ряд всього портфеля брендів.

Робота почалася з аналізу маркетингової ситуації мережі, мотивації відвідувачів даних гіпермаркетів і споживачів в цілому, всього портфеля брендів і кожного бренду окремо. В результаті ми запропонували ґрунтовні зміни всієї структури портфеля торгових марок.
Три існуючі на той момент марки («Купуйка», Bon, Ton) були зовсім виключені з портфеля брендів. З існуючих марок «Каравану» залишилося дві – це TM Offer і ТМ «По-нашому». Наша команда провела їх комплексний ребрендинг, включаючи зміну позиціонування і рестайлінг всіх упаковок продукції цих ТМ.

Останнім витком змін структури privat labels став запуск нової ВТМ в середньому ціновому сегменті. Так виникла ТМ Easy & Good, для якої команда GBS Brand Expert Company розробила ім’я, брендову ідентичність і дизайн всіх упаковок товарів під брендом Easy & Good.
Концептуальне рішення упаковки наші дизайнери виконали в техніці модульного дизайну, що дозволило полегшити його адаптацію під будь-яку товарну категорію, будь-який тип упаковки і будь-який друк.

Щоб чітко відобразити суть торгової марки і зробити комунікацію позиціонування зрозумілою для покупця, ми розробили ось такий слоган: «Легко купується. Добре живеться!».

Продукція ТМ Easy & Good (як продуктова, так і непродовольча) представлена ​​у всіх магазинах мережі «Караван» і користується широкою популярністю серед покупців.

Виконані роботи:

  • Позиціонування, визначення асортименту та цінового сегмента;
  • Розробка імені (naming) та слогану;
  • Розробка логотипу та фірмового стилю;
  • Дизайн упаковки продукції (близько 600 SKU – food, non-food);
  • Комплексний дизайнерський супровід.

Зворотній дзвінок

Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.

Замовити зворотній дзвінок