Розробка фірмового стилю від GBS BRAND EXPERT COMPANY

Унікальність і власні напрацювання – основа успішного бренду. Важливі ретельний підбір графічного й текстового контенту, а також елементів візуального сприйняття. Сукупність цих факторів створює гармонійне поєднання, завдяки якому торгова марка легко впізнається та запам’ятовується, привертає увагу потенційних клієнтів. Створення фірмового стилю – це внесок в майбутній розвиток, впізнаваність, перспективи. Спеціалісти врахують специфіку діяльності організації, її особливості та інші нюанси, створивши єдину концепцію, яка повністю відбиває ці деталі.

Розробка фірмового стилю TM WDS

Фірмовий стиль TM WDS, розроблений у GBS Brand Expert Company

Від чого залежить ціна?

Айдентика – це комплекс взаємопов’язаних елементів. Основний блок може бути створений як для нового бізнесу, так і для фірм, які вже успішно ведуть свою діяльність, а також готові до виходу на новий етап розвитку. Команді спеціалістів належить виконати:

  • підбір гами кольорів;
  • розробку товарного знака;
  • створення логотипу;
  • генерацію рекламних символів.

Це лише мінімальний пакет послуг, що буде наданий клієнту. У кожного бізнесу є свої особливості: для промислового підприємства не можуть використовуватися шаблонні схеми, призначені для великого готелю. Вартість буде визначена після узгодження всіх умов співпраці, а також визначення обсягу робіт, який належить виконати.

Замовити розробку фірмового стилю

Фірмовий стиль комплексу Nagori, розроблений у GBS Brand Expert Company

Що входить в розробку фірмового стилю?

Першочергове завдання – розробка торгового знака, який в подальшому прикрасить ділові папери, рекламні брошури, корпоративні сувеніри, формений одяг співробітників. Наприклад, в ресторані він наноситься не тільки на елементи інтер’єру, але і на серветки або меню. Існують різні варіанти ТЗ:

  • текст – літерні сполучення, текстові конструкції, слогани;
  • зображення – малюнок повинен відображати істинний характер торгової марки та викликати правильні асоціації (образотворчий торговий знак може бути виконаний в тривимірному варіанті);
  • звуки – музична композиція, звук або мелодія, що запам’ятовується.

Можливо створення комбінованих знаків, які складаються одночасно з текстових і графічних елементів.

Вибір відтінків

Ретельний підбір поєднань кольору створює єдину концепцію. Навіть без текстового підпису або графічного зображення, побачивши знайомі тони, людина автоматично асоціює їх з певною торговою маркою. Головне – враховувати кілька ключових правил:

  • велика кількість фарб виглядає «дешево»;
  • кольори повинні поєднуватися один з одним;
  • потрібно виходити з можливостей поліграфії (неправильна передача кольору може зіпсувати загальне враження).

Не можна просто з’єднати кілька яскравих відтінків – вони повинні відповідати специфіці діяльності певного бренду. Наприклад, рожеві або фіолетові тони підійдуть для салону краси – в світі жіночності і краси вони будуть доречні. А ось для агентства нерухомості цей варіант стане не кращим вибором – довіряючи ріелтору великі суми, клієнт хоче бути впевнений в його надійності, а соковиті, «дитячі» відтінки свідчать про несерйозність організації.

Розробка айдентики бренду

Айдентика готелю Алькор, розроблена у GBS Brand Expert Company

Як створюється фірмовий стиль?

Створення особливого, неповторного стилю, який буде відрізняти компанію від конкурентів, – складне багатоетапне завдання. Воно містить в собі:

  • внутрішній аудит – команда маркетологів збере необхідні дані, розгляне можливі перспективи розвитку, виділить основні деталі, які будуть використані в подальшій розробці елементів ФС;
  • аналіз ринку – фахівці визначать цільову аудиторію (вік, стать, рівень доходів, переваги), а також вивчать пропозиції, які також доступні в цьому сегменті;
  • створення іміджу компанії – підбір гами кольорів, шрифтів, фактур, які зіллються в єдину гармонійну систему;
  • розробка логотипу – замовнику для узгодження будуть запропоновані 2-3 концепти.

На фінальному етапі буде виконана візуалізація основних варіантів, а також виготовлення додаткових елементів. Фірмовий знак наноситься на рекламні матеріали, корпоративну уніформу, зовнішні / внутрішні вивіски – важливо своєчасно оцінити переваги обраної ідеї. Зміни потрібно внести до остаточного затвердження підсумкового варіанту – в іншому випадку рекламні матеріали відправляться в друк без правок.

Навіщо потрібен фірмовий стиль?

Компанія може обійтися і без розробки елементів корпоративної ідентичності, довірив створення основних деталей своїм співробітникам, створивши логотип, підібравши відповідні відтінки. Але результат подібних дій буде сумним: сотні втрачених можливостей — клієнтів, які пройшли повз вигідних пропозицій, засумнівавшись в надійності бренду. Економія в цьому питанні безглузда, адже вона призведе до значних додаткових витрат, які не окупляться навіть через тривалий час. Грамотне використання доступних інструментів, серед яких розробка фірмового стилю, відкриває приємні перспективи:

  • формування позитивного іміджу компанії – це допоможе зацікавити нових клієнтів, а також зберегти лояльність постійних замовників;
  • корпоративна ідентифікація – збереження індивідуальності і можливість виділитися серед десятків ідентичних пропозицій;
  • збільшення середнього чека і обсягів прибутку – увага до деталей позитивно сприймається потенційними покупцями.

Унікальна айдентіка – запорука успіху. Це спосіб розповісти про себе, виділитися і захистити вироблену або реалізовану продукцію від підробок. Розробка фірмового стилю – це важливий внесок в майбутні досягнення, який допоможе йти на крок попереду конкурентів і зберегти власну індивідуальність.

Розробка брендбуку і фірмового стилю

Розробка фірмового стилю для CTM Easy & Good від GBS Brand Expert Company

Практичне застосування корпоративного стилю

Підсвідомо кожна людина оцінює навколишню обстановку, роблячи певні висновки. Відвідуючи офіс турфірми з гарним інтер’єром, де на вході його зустрічає ввічливий адміністратор, заповнюючи папери на фірмових бланках і відзначаючи торговий знак на візитках, канцелярії та рекламних буклетах, відвідувач переймається довірою.

Це скорочує кількість уточнень, стимулює закрити угоду, адже співпраця буде перспективною і взаємовигідною. Якщо ж вивіска виглядає не кращим чином, сайт давно покинутий, візитки неінформативні, а корпоративні сувеніри виглядають звичайно та непомітно, то потенційний клієнт вважатиме за краще відмовитися від спеціальних умов на користь пропозицій конкурентів.

Де використовується айдентіка?

Елементи фірмового стилю прикрасять не тільки реалізовані товари, а й упаковку, а також POS-матеріали:

  • рекламні вивіски;
  • буклети;
  • коробки, тубуси, пакети;
  • подарунки для клієнтів і партнерів.

Сумніваючись у необхідності створення унікальних варіантів, варто проаналізувати успішний приклад провідних компаній, які стали лідерами ринку. Наприклад, «Свуш», як і напис «Just do it», належать компанії Nike – це один з найбільш впізнаваних у світі символів. Це можна сказати про п’ятикутну зірку Converse або три широких смуги Adidas, а також чотири переплетені один з одним кільця – знак Audi.

Хочете досягти популярності, виділитися серед сірої маси, підвищити ціни на товари / послуги? Тоді варто довірити розробку фірмового стилю професіоналам, які проведуть комплексний аналіз і врахують найменші нюанси. Щоб дізнатися докладніше, телефонуйте вже зараз: менеджери дадуть відповідь на всі питання, детально розповівши про ціни та умови співпраці.

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.

Замовити зворотній дзвінок