РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ДИЗАЙНУ ПЛЯШКИ І ЕТИКЕТКИ ВІД GBS BRAND EXPERT COMPANY

Спиртні напої – один з атрибутів святкового столу, а також універсальний подарунок на ювілеї, дні народження, річниці весіль та корпоративні заходи. Тому дизайн пляшки повинен бути оригінальним, що виділяється серед аналогічних пропозицій. На полиці супермаркету стоїть безліч варіантів горілки, пива, коньяку, вина, тому йде серйозна боротьба за покупців – потрібно здобути в ній перемогу. Довіривши розробку елементів оформлення професіоналам, власник бізнесу отримує якісний нестандартний концепт, який справить враження на відвідувачів магазину.

Розробка концепції дизайну пляшки для пива ТМ Полтавпиво від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну пляшки для пива ТМ Полтавпиво від GBS Brand Expert Company

Скільки коштує дизайн пляшки?

Ціна залежить від складності завдання і специфіки алкогольного напою, з яким доведеться працювати. Основоположними стали наступні параметри:

  • кількість концептів – розробка однієї етикетки дешевше, ніж трьох (стандартне число ескізів);
  • аналітична робота – якщо клієнт підготував результати дослідження ринку, цільової аудиторії і інших показників, то це значно скоротить терміни виконання поставленого завдання;
  • форма пляшки – стандартні моделі вимагають менших вкладень, ніж розробка ексклюзиву, що має нестандартну геометрію (строгі лінії, гострі кути або округлий, каплеподібний варіант).

Вартість визначають терміни виконання – якщо завдання стоїть «на вчора», то подібна терміновість збільшить загальну суму. Але коли є можливість не поспішати, на цьому можна заощадити. Остаточна сума, як і період завершення проекту, будуть зафіксовані тільки після того, як замовник озвучить бажані параметри, детально змалювавши своє бачення майбутньої етикетки і пляшки.

Оформлення спиртних напоїв

Кожен алкогольний напій унікальний, як і тара, в яку він розлитий. Від цього залежить стиль, формат, колірна гамма майбутнього пляшкового «наряду»:

  1. Горілка – основний упор виробник робить на кришталеву чистоту продукту. Потрібно надати покупцеві можливість розглянути вміст, закривши інформацією про товар лише невелику частину пляшки. Часто використовуються золоті або срібні елементи – подібне оформлення виглядає справді розкішно.
  2. Вино – подібна продукція розлита в пляшки з темного скла. Дизайнер врахує цей нюанс при підборі колірних поєднань, щоб оформлення виглядало максимально виграшно.
  3. Шампанське – ігристий напій асоціюється зі святом, веселощами, радісними емоціями. Створюючи дизайн етикетки, важливо передати цю ідею, зробивши наголос на нестандартні шрифти.
  4. Коньяк – солідний продукт. Насичені коричневі відтінки і колір меду чудово гармонують як з темними, так і зі світлими етикетками.

При розробці дизайну скляних і ПЕТ пляшок буде врахована форма, спосіб закупорювання, інші нюанси – готовий варіант припаде до душі покупцям. Доступна розробка одиничного випадку або цілої лінійки продукції.

Розробка концепції дизайну пляшки і етикетки для горілки ТМ Helsinki від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну пляшки і етикетки для горілки ТМ Helsinki від GBS Brand Expert Company

Етапи створення дизайну пляшки і етикетки

Концепт майбутньої упаковки створюється поступово – фахівцям належить виконати комплекс робіт. Основні етапи реалізації проекту:

  • складання ТЗ (технічного завдання), в якому буде прописаний формат майбутнього виробу, ключові побажання замовника, можливі тонкощі;
  • вивчення цільової аудиторії, складання портрета потенційного покупця, визначення цінового сегмента, оцінка пропозицій конкурентів;
  • промальовування ескізів, створення тривимірної моделі пляшки з обраної етикеткою, узгодження з замовником;
  • виготовлення прототипу майбутньої тари, що дає можливість оцінити остаточний формат, який надійде у виробництво.

Системний підхід дає можливість врахувати найменші нюанси і строго дотримуватися обумовлених термінів. Пляшка бездоганної форми з оригінальною етикеткою, що чіпляє погляд, буде адаптована безпосередньо під ту цільову аудиторію, для якої вона призначена. Дизайнери врахують всі фактори, щоб оновлення упаковки спиртного напою принесло свої плоди і позитивно відбилося на збільшенні обсягів продажів / зростаючого прибутку.

Вимоги до дизайну пляшки і етикетки

Упаковка товарів створюється виходячи з вимог діючих правил і стандартів – кожен продукт повинен відповідати встановленим критеріям. Розробляючи дизайн етикетки, в якості орієнтира враховують такі чинники:

  • пляшка не повинна «загубитися» на магазинній полиці – яскраві, соковиті відтінки не завжди актуальні, але і пастельні тони здатні привернути увагу, головне – продумати загальну картину;
  • допустимо тільки унікальне оформлення алкогольних і безалкогольних напоїв – заборонено порушення авторських прав, повторення чужих ідей;
  • найважливішу роль відіграє зручність – креативні варіанти стануть відмінним подарунком на свято, але вони ніколи не будуть продаватися в тих обсягах, що й прості, але добре знайомі покупцеві товари.

Кожен товар несе в собі певний слоган. Наприклад, вино зазвичай позиціонують в якості розслабляючого варіанту, бренді створений для любителів вишуканого смаку, віскі – вірний супутник запальних вечірок. Форма, розмір пляшки, етикетка – ці деталі повинні бути гармонійними, що і дозволить створити єдину концепцію.

Розробка концепції дизайну ПЕТ пляшки для соняшникової олії ТМ Salima від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну ПЕТ пляшки для соняшникової олії ТМ Salima від GBS Brand Expert Company

Інформація на етикетці

Існують певні вимоги, які закріплені на законодавчому рівні. Згідно з цими правилами, покупцеві спиртних напоїв має бути надана така інформація:

  • назва продукту;
  • об `єм;
  • вміст спирту;
  • країна випуску;
  • докладні дані про виробника (найменування, розташування, ідентифікаційний номер, ліцензія);
  • дата виготовлення.

Це мінімальний набір відомостей, для деяких видів алкоголю в такому випадку потрібне вказання додаткової інформації. Важливо подбати про те, щоб текст був розбірливим і легко читаним.

Розробка концепції дизайну етикетки для пива ТМ Оболонь від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну етикетки для пива ТМ Оболонь від GBS Brand Expert Company

Додаткові послуги

Маркетологи GBS Brand Expert прийдуть на допомогу не тільки при розробці безпосередньо пляшки або «обгортки», яка буде на неї нанесена. Доступні і супутні сервіси, які є актуальними для тих, хто випускає на ринок абсолютно новий продукт:

При комплексному замовленні послуг діють спеціальні пропозиції. Якщо продукція вже добре відома, але її форма або оформлення застаріли, виконують редизайн.

Розробка оформлення для пляшки

Етикетка, зроблена для спиртних або безалкогольних напоїв, складається з декількох частин. Кожен з елементів призначений для певної мети, яка визначає його характеристики:

  • корпусна або основна етикетка – найважливіша деталь, адже вона привертає увагу покупця;
  • контретикетка – ярлик, нанесений на зворотну частину тари, що містить інформацію про продукт (склад, характеристики, харчова цінність, інформація про виробника);
  • кольеретка – мініатюрна, але потрібна деталь у верхній частині пляшки, яка містить лого, символіку виробника.

Всі елементи створюються у фірмовому стилі і гамі кольорів бренду – це складові одного цілого, розділеного на три частини. У підборі дизайнерських рішень важливий матеріал, з якого виготовлять етикетку: полімери, картон, папір або ряд інших матеріалів.

Чому ми?

Силами нашої команди була розроблена концепція оформлення для Helsinki, Stoletov, Green Day – торгових марок, які займають центральні позиції на полицях всіх супермаркетів. Зроблені етикетки для пива «Оболонь», «Полтавпиво», пляшки коньяку Napoleon, Cardinal, «Жан-Жак» – добре відомих продуктів, повністю виправдали очікування. Власники швидко окупили витрати, вкладені в розробку упаковки.

Ідеї ​​дизайнерів знайшли своє застосування не тільки в створенні тари для алкогольних напоїв, а й в роботі над пляшками рослинних масел ТМ Salima, Garna, Maslinka, а також взяли участь в оформленні побутового засобу Profix Clean.

Для нас важлива естетика, гармонія, нестандартність. Кожен проект починається з початкової точки – готовими шаблонами ми не користуємося. Шрифт, палітра відтінків, форма – прорисовуємо ескізи, втілюємо фантазії в життя.

Розробка Концепції дизайну пляшки та етикетки для коньяку ТМ Cardinal від GBS Brand Expert Company

Розробка Концепції дизайну пляшки та етикетки для коньяку ТМ Cardinal від GBS Brand Expert Company

Що отримує клієнт, звертаючись в GBS Brand Expert Company?

Маркетологи GBS Brand Expert Company відстежують актуальні тенденції і попит на різні послуги, товарні групи – це допомагає формувати унікальні творчі продукти. Вони з високою ймовірностю будуть позитивно сприйняті споживачами. Реалізації кожного проекту передує посилений мозковий штурм за участю цілої команди. Співпрацюючи з нами, замовник отримує:

  • втілення ідеї на високому рівні – створюємо продукт, вдосконалюємо, покращуємо, додаємо деталі, щоб на виході отримати потужний маркетинговий інструмент;
  • працюємо з проектами будь-якої складності – від створення макета для однієї одиниці продукції до проведення комплексної роботи для швидкого і успішного виведення на ринок цілої лінійки товарів;
  • Не зриваємо терміни, строго дотримуємося зобов’язань, прописаних в офіційному договорі – наші клієнти впевнені, що проект буде завершений без затримок і запізнень в тому обсязі, який був зазначений.

Дизайн пляшки – це внесок в просування і ефективність рекламної кампанії. Висока якість інгредієнтів – основа успіху, але без красиво оформленої упаковки навіть кращий продукт залишиться без уваги, а замість очікуваного прибутку виробник зазнає фінансових втрат. Щоб цього не сталося, зв’яжіться з нами вже сьогодні, щоб ще не оформлена ідея, яка існує виключно у вигляді приблизних начерків, була оперативно реалізована і представлена ​​світу.

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.

Замовити зворотній дзвінок