Розробка концепції дизайну упаковки від GBS BRAND EXPERT COMPANY

Яскрава, незвичайна упаковка моментально привертає увагу – покупець підсвідомо вибирає красиво оформлені товари. При ідентичній якості, складі і ціні виграє та продукція, яка грамотно оформлена. Тому дизайн упаковки – завдання, що вимагає професійного підходу і всебічного вивчення діяльності компанії. Довіривши цю задачу фахівцям GBS BRAND EXPERT COMPANY, виробник отримує можливість вигідно представити свою продукцію, підкреслити її переваги та особливості.

Скільки коштує розробка дизайну упаковки?

Кожен продукт унікальний – в нашому кейсі представлені концепти оформлення як для мила, так і для шоколаду, а також м’ясної, молочної продукції. Працюємо з замовленнями будь-якої складності, розробляючи нестандартні ідеї для продуктів харчування, косметичних засобів, парфумів. Вартість розраховується на підставі:

  1. Характеристик цільової аудиторії, яка зацікавлена ​​в купівлі товару. Якщо мова йде про бюджетний товар, наприклад, недорогий ковбасі, то розкішне оформлення відлякає потенційного покупця. І навпаки, упаковка чаю преміум-сегмента повинна бути бездоганна, адже такий товар часто купують в якості універсального подарунка.
  2. Категорія продукції. Тара для піци і зубної пасти виконана з картону, але між ними принципова різниця – тому відрізняється й вартість розробки.
  3. Матеріали. Гнучка вакуумна упаковка або полімерна тара – кожна конструкція має певні особливості, що позначиться на термінах реалізації поставленого завдання.

Дизайнери розроблять концепцію однієї упаковки або продумають всю серію, наприклад, для цукерок з різними смаками (горіхи, шоколад, карамель). Другий варіант вигідніший за рахунок комплексного підходу, тому зручніше замовити відразу всю асортиментну лінійку. Це не тільки економія, але і спосіб значно прискорити запуск продукту, адже усі товари будуть об’єднані загальною дизайнерською ідеєю, схожими відтінками, а також символікою, що повторюється на кожному виробі.

Розробка концепції дизайну упаковки гранола для ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну упаковки гранола для ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Як створюється упаковка для товарів?

Обгортка продукту – це спосіб спілкування між виробником і покупцем. Створюючи товар, потрібно визначити його переваги, які будуть відображені в оформленні: «Пельмені зі свіжого м’яса», «Низькокалорійні хлібці», «99% натуральних інгредієнтів», «Морозиво з молока». Дизайнери студії BRAND EXPERT керуються методом AIDA:

  • Attention – продукт привертає увагу покупця;
  • Interest – з’являється інтерес;
  • Desire – виникає бажання володіти;
  • Action – фінальна дія, оплата товару.

Важливо отримати цілісну картину, щоб кожна деталь вписувалася в загальну композицію. Зображення, шрифт, палітра відтінків – все в єдиному стилі, жоден з елементів не порушує гармонію і красу ідеї. Завдання, яке стоїть перед виконавцем: покупець, оцінивши оформлення, відкидає сумніви і кладе товар до кошика.

Етапи створення дизайну

Розробка дизайну упаковки – складний процес з декількох етапів, який включає в себе пункти:

  • складання ТЗ – замовник озвучує побажання, визначає стиль, формат, спосіб друку, особливості майбутнього оформлення;
  • аналіз ринку – складання рейтингу популярних товарів, вивчення продукції аналогічного цінового сегмента, пропозицій конкурентів;
  • промальовування концепції – над кожною ідеєю працює ціла команда, до складу якої входять маркетологи і дизайнери;
  • розробка макета – модель упаковки переноситься на продукт, щоб оцінити, як буде виглядати ця ідея на полицях магазинів.

Перш ніж відправити макет до друку, необхідно узгодити текст, зображення, інші деталі майбутнього оформлення. Після того, як замовник затвердить остаточний варіант, можна приступати до його виготовлення в заданій кількості. В результаті продукт отримує гарний «наряд» – оцінити працю і фантазію дизайнерів можна на прикладі насіння VARTO (торгова марка супермаркетів VARUS), а також круп «Жменька».

Дизайн упаковки насіння для СТМ VARTO (мережа супермаркетів VARUS) від GBS Brand Expert Company

Дизайн упаковки насіння для СТМ VARTO (мережа супермаркетів VARUS) від GBS Brand Expert Company

Вимоги до дизайну упаковки

Дизайн упаковки – це не просто яскрава, нестандартна ідея. Існують певні вимоги, якими дизайнери керуються при промальовуванні майбутнього концепту:

  1. Змістовність – красивої написи недостатньо, адже покупець повинен отримати максимально докладну інформацію про продукт, його корисні властивості, склад. Наприклад, на обгортці шоколаду можна зустріти написи «gluten free» або «sugar free» – це моментально привертає увагу і підвищує ймовірність, що споживач віддасть перевагу більш корисний продукт.
  2. Забарвлення – вибрані відтінки не повинні копіювати пропозиції конкурентів, як і поступатися їм. Якщо продукт буде безликим, позбавленим фарб, то більшість відвідувачів магазину пройдуть повз такої пропозиції, навіть не помітивши його.
  3. Маркування – наносяться необхідні дані, які повинні бути вказані в зрозумілому для покупця форматі.

У будь-якій великій компанії є фірмовий стиль – його колір і стилістика повинні бути враховані при розробці дизайну упаковки. Усі товарні групи повинні поєднуватися один з одним, навіть якщо вони представлені в різних сегментах – це підвищує довіру до бренду: побачивши знайомий знак, покупець зацікавиться його придбанням.

Розробка концепції дизайну упаковки круп для ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну упаковки круп для ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Супутні послуги

Редизайн упаковки – це внесення корективів. Товар постане в звичайному форматі, але в поліпшеному варіанті. Якщо ж потрібно продумати оформлення продукту «з нуля», то ми пропонуємо наступні послуги:

  • неймінг – підбір назви;
  • інфографіка – просте донесення складної інформації;
  • розробка фірмового стилю – елементи корпоративної ідентичності.

Завдяки командній роботі ми придумали упаковку для продукції таких торгових марок, як «Наша Порада», «Мелочи Жизни», «Премія», Supero, Easy & Good. Дизайнери GBS Brand Expert готові як до виконання одиничного замовлення (концепт упаковки для певного товару), так і до надання циклу послуг – для нас важливий кожен клієнт, тому, довіривши нам реалізацію поставленого завдання, наші замовники отримують максимум вигод і переваг.

Дизайн упаковки для прального порошку ТМ PRIDE від GBS Brand Expert Company

Дизайн упаковки для прального порошку ТМ PRIDE від GBS Brand Expert Company

Чому дизайн упаковки варто довірити GBS BRAND EXPERT COMPANY?

Теоретичні знання в поєднанні з практикою – це гарантія результату, якості, професіоналізму. Всебічний аналіз, дослідження ринку, складання портрета цільової аудиторії – це допомагає нам краще зрозуміти клієнта, а також говорити з покупцем на його мові. Готова упаковка вже точно не залишиться непоміченою відвідувачами супермаркетів, що дозволить окупити всі витрати на її створення.

Після того як буде змальована ідея, озвучені побажання і проведено попереднє вивчення ринку, менеджери назвуть ціну, а також терміни виконання роботи. Щоб зекономити, доцільно замовити комплекс послуг, щоб отримати повністю готовий до продажу товар.

Розробка коцепция дизайну упаковки для вівсяної каші в стаканах ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Розробка коцепция дизайну упаковки для вівсяної каші в стаканах ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Незалежно від того, для чого потрібна упаковка – меду, кави, макаронів або непродовольчих товарів – наші фахівці запропонують кращі умови. Команда GBS BRAND EXPERT COMPANY співпрацює з великими українськими компаніями, європейськими представниками, власниками бізнесу з ОАЕ. Потрібно придумати дизайн? Зателефонуйте нам вже сьогодні, щоб дізнатися докладніше і задати всі питання, що цікавлять.

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.

Замовити зворотній дзвінок