Розробка нової торгової марки для прального порошку
08.02.2019

Розробка нової торгової марки для прального порошку

Бренд – це сукупність характеристик, що дозволяють відрізнити Ваш продукт від будь-яких інших на ринку. Головна мета розробки бренду – викликати довіру споживача.

Перед нашою командою було поставлено завдання розробити «з нуля» нову торгову марку (новий бренд).

У процесі роботи ми вивчили майбутній бренд, проаналізували конкурентів і ті цінності, які вони транслюють.

В результаті нашою командою було розроблено та запропоновано назву PRIDE для нової лінійки пральних порошків, яке точно виражає позиціонування нової торгової марки.

Протягом наступного етапу, від ідеї і формату до дизайну, були розроблені логотип та упаковка – бізнес-інструмент, основна мета якого привернути увагу покупця і збільшити ймовірність покупки продукту.

Результат наших робіт зовсім скоро ви зможете побачити на полицях.

Ми знаємо, як зробити бренд кращим!

Зворотній дзвінок

Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.

Замовити зворотній дзвінок