Розробка нової торгової марки – це завжди дуже цікаво і захоплююче. Зазвичай вона складається з декількох етапів:

  1. розробка позиціонування;
  2. розробка назви торгової марки (naiming);
  3. перевірка імені на патентну чистоту / реєстрація торгової марки;
  4. розробка логотипу та концепції дизайну упаковки.

Перед командою GBS Brand Expert стояло завдання розробити торгову марку для прального порошку європейської якості і походження з ціновим сегментом «середній, середній-».

В результаті нашою командою було придумано яскраве, стійке ім`я «PRIDE» і розроблений лаконічний дизайн упаковки, який привертає увагу і помітно виділяє порошок на конкурентній полиці. На упаковці розміщена вся важлива для споживача інформація: типи прання, склад і інструкція. У дизайні гармонійно поєднуються сучасні тенденції і зроблено акцент на європейську якість продукту.

Ми впевнені, що пральний порошок PRIDE припаде до душі всім, хто вимогливий до чистоти.

Виконані роботи:

  • Розробка назви для нової торгової марки (naming);
  • Розробка логотипу;
  • Розробка керівництва з використання фірмового стилю (Brand Book) і атрибутики бренду (бланк, папка, візитка, конверт, пакет);
  • Розробка концепції дизайну упаковки;
  • Розробка дизайну лінійки продукції пральних порошків для автоматичного і ручного прання для різного типу білизни.

Зворотній дзвінок

Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.

Замовити зворотній дзвінок