Кілька років тому ми створили образ віскі ТМ Al Capone, який став дуже популярним у споживача. І ось прийшов час рестайлінгу. Основний обсяг роботи було виконано по редизайну етикетки.

Детальніше…

Для того, щоб зберегти впізнаваність продукту, ми вирішили зберегти нашу початкову ідею: етикетка – вирізка з газети 30-х років з портретом знаменитого гангстера і заголовком-логотипом. Це креативне рішення повністю передає дух тієї епохи – «сухий закон», ризик, азарт, яскраве життя і все те, що асоціюється у споживача з назвою цієї торгової марки.

Рестайлінгом продукту нам хотілося підсилити і розвинути цю «історичну» концепцію. Працюючи над дизайном етикетки, було знайдено ще одне сильне креативне рішення, яке зробило образ продукту не тільки більш впізнаваним і помітним на полиці, а й максимально завершеним.

Ми канцелярською скрепкою прикріпили до етикетки-вирізки стилізовані картки з кримінальної справи Аль Капоне. На картках стоять різні штампи: WANDED (розшукується), COLD CASE (справу призупинено), CASE CLOSE (справу закриту). Також на картках розміщена вся необхідна інформація про продукт (назва, міцність, об’єм і так далі). Таким чином, вся необхідна технічна інформація стала органічним стилістичним і емоційним елементом етикетки.

Після редизайну продукт став більш стильним, помітним і пізнаваним на полицях магазинів. Підвищення рівня продажів є доказом того.

Виконані роботи:

  • Створення логотипу;
  • Редизайн етикетки;

Зворотній дзвінок

Замовити зворотній дзвінок