Торгова марка «Живчик» – безалкогольні соковмісні напої для всієї родини. Виробляє «Живчик» ПрАТ «Оболонь» – провідний український виробник пива, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, а також мінеральної води.
Корпорація «Оболонь» звернулася до фахівців GBS Brand Expert Company з необхідністю розробити новий дизайн для напоїв ТМ «Живчик», що виникла в зв’язку з неоднозначним сприйняттям споживачем існуючої упаковки.
Для того, щоб почати роботу безпосередньо над дизайном, ми проаналізували цільову аудиторію «Живчика». Головними споживачами напою були (в іншому, і залишаються донині) дітки 4-12 років і їх батьки – дорослі старше 25 років. Однак, після аналізу ринку в цілому, маркетологи GBS Brand Expert запропонували клієнту дещо звузити цільовий сегмент і зосередити увагу на дітях у віці від 9 до 12 лет. Однак існуючі на той момент на етикетках персонажі були зображені не тільки в різному стилі, але і різних позах .
Це сильно впливало на відсутність цілісного сприйняття торгової марки. Крім стильової дисгармонії негативний вплив в старому оформленні продукту надавав головний персонаж: його характер і образ в цілому був представлений аудиторії невірно і незрозуміло, тому сприймався споживачем як агресивний.
Це дві основні проблеми, які повинні були вирішити дизайнери GBS Brand Expert Company при розробці нового дизайну упаковки. На основі досліджень було вибрано новий креативний напрям розвитку всієї асортиментної лінійки, а наші фахівці запропонували ряд концепцій нових героїв для ТМ «Живчик».
Оновлений «Живчик» з’явився на полицях магазинів в липні 2006 року. Після рестайлінгу бренду рівень продажів торгової марки істотно збільшився. Можна сміливо сказати, що команда GBS Brand Expert Company спрацювала на «відмінно» і дала ТМ «Живчик» новий образ, близький його споживачеві.
Виконані роботи:
- Комплексний рестайлінг логотипу і фірмового стилю;
- Розробка дизайну упаковки;
- Створення фірмових персонажів;
- Оформлення всього асортиментного ряду продукції.