Реклама зустрічається на кожному кроці. Вона стала чимось більшим, ніж просто маркетинговим інструментом.
Будь-яка рекламна кампанія грунтується на філософії, яка характеризує фірму. Серцем цієї філософії стає ідея, а скелетом – креативна концепція.
Для будь-якої компанії важливо зайняти лідируючі позиції в своїй сфері діяльності і виділитися серед конкурентів. І неважливо, продаєте ви кулькові ручки або приватні будинки.
Креативна концепція – це творча ідея, яка підносить філософію компанії, позиціонує бренд та формує імідж компанії.
Завдання креативної концепції – так піднести бренд, щоб він запам’ятався і виділився на фоні конкурентів. Якщо креативна концепція розроблена грамотно – успіх у вас у кишені.
Переваги креативної концепції – це:
- потрапляння повідомлення прямо в ціль;
- вплив на цільову аудиторію;
- збільшення впізнаваємості бренду;
- формування позитивного іміджу компанії;
- виділення бренду серед конкурентів;
- зростання продажів і збільшення прибутку.
Це необхідний етап, пройти його доведеться в будь-якому випадку – або заздалегідь, або вже потім, коли провалиться рекламна кампанія. А вона провалиться, якщо зразу не придумати концепцію бренду. Будинок не простоїть довго без фундаменту.
Фахівці нашої компанії мають великий досвід роботи в цьому напрямку і допоможуть вам знайти ефективне рішення!
Отримати консультацію
Зворотній дзвінок
Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.