Представники ТМ «Диканське» звернулися до GBS Brand Expert Company з метою створення дизайну упаковки для свого печива. Певну складність представляло те, що упаковка кожного виду печива мала свій розмір і свою форму. Необхідно було знайти дизайнерське рішення, в результаті якого б з’явився єдиний впізнаваний образ всього асортиментного ряду.
Зробивши аналіз конкурентного оточення, ми зробили висновок, що продукції в даній ціновій категорії необхідний дизайн упаковки, який буде відповідати назві торгової марки.
Ми розробили яскравий, оригінальний дизайн для кожного виду печива, зберігши при цьому стилістичну єдність і впізнаваність. Дизайн упаковки включає етнічні елементи, які відповідають назві кожного виду печива. Таке дизайнерське рішення гармонує зі стилістикою існуючого логотипу. Активна кольорова гамма упаковки явно виділяє печиво на полиці – і як результат, новий дизайн упаковки збільшив рівень продажів.
Виконані роботи:
- Маркетингове дослідження;
- Розробка концепції дизайну упаковки;
- Дизайн асортименту лінійки.