В основі комунікаційної стратегії підприємства завжди лежить ключова ідея – концепція позиціонування. Вона визначає головну думку, яку ми повинні не просто оптимально донести до цільової аудиторії (ЦА), але і якою ми повинні її “запалити”.

Є три складові, які визначають побудову і розвиток бренду, і на яких будується комунікаційна стратегія: маркетингова, креативна і медійна стратегії.
Маркетингова стратегія (стратегію побудови бренду) базується на ретельному аналізі, який дає знання про потенційних споживачів, конкурентів і сам продукт. Ці знання є основною для розробки концепцій позиціонування майбутнього бренду.

На етапі створення креативної стратегії відбувається формування образу бренду, розробляються моделі сприйняття і елементи наповнення бренду.

В рамках медійної стратегії відбувається вибір комунікаційних носіїв, за допомогою яких комунікативне послання буде донесено до цільової аудиторії.

Чим більше ланок у колі компаній, що займаються брендом, тим нижче шанс зберегти загальний стратегічний напрямок, тим більше небезпека, що стратегія маркетингових комунікацій не буде грамотно реалізована.

Подібної ситуації можна уникнути, якщо звернутися в агентство повного циклу, до числа яких належить GBS Brand Expert Company.

Фахівці нашої компанії мають великий досвід роботи в цьому напрямку і допоможуть вам знайти ефективне рішення!

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Замовити зворотній дзвінок