Позиціонування бренду – це комплекс маркетингових рішень щодо закріплення бренду в свідомості споживача як відмінного від брендів аналогічних товарів.

Розробка позиціонування ґрунтується на аналізі структури ринку, характеру і очікувань цільової аудиторії, ефективності дій конкурентів, і має на меті вирішення двох основних завдань:

  1. чітке визначення суті товару або послуги;
  2. донесення цієї суті до цільового споживача.

Саме позиціонування стає основою для всіх подальших етапів створення бренду: імені, слогану, дизайну, рекламної кампанії.

Фахівці GBS Brand Expert Company мають великий досвід роботи в цьому напрямку і допоможуть вам знайти ефективне рішення!

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Замовити зворотній дзвінок