Ребрендинг (rebranding) – комплекс маркетингових заходів, комунікаційного характеру.

Ребрендинг зазвичай включає:

  • перепозиціонування;
  • оновлення філософії бренду;
  • способів подачі бренду;
  • фірмового стилю (слоган, оформлення місць продажів і ін.);
  • введення сервісних послуг.

Всі заходи ребрендингу проводяться з метою істотного поліпшення становища бренду, його основних продуктів і продуктових лінійок.

До ребрендингу вдаються коли:

  • від самого початку бренд був невірно позиціонований;
  • змінюються ринкові умови, а адаптація існуючого бренду в них не можлива;
  • рівень знання бренду стає дуже низьким;
  • перед брендом поставлені більш амбітні завдання.

Однак, треба розуміти, що ребрендинг – це далеко не просто зміна вивіски чи назви. Проста зміна стилю називається рестайлінг, коли справа обмежується лише зміною зовнішнього вигляду упаковки товару або оформлення магазинів. Рестайлінг, на відміну від ребрендингу, нездатний надовго поліпшити становище компанії на ринку.

Фахівці GBS Brand Expert Company мають великий досвід роботи в цьому напрямку і допоможуть вам знайти ефективне рішення!

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Замовити зворотній дзвінок