«Beer Mix» – слабоалкогольний пивовмісний напій, популярний на українському ринку вже більше 15 років. Виробляє його ПрАТ «Оболонь» – провідний український виробник пива, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, мінеральної води.
У 1994 році корпорація «Оболонь» практично заснувала ринок слабоалкогольних напоїв в Україні.
Напоїв «Оболонь BeerMix», перший з яких вийшов на ринок в 2002 році, згодом знадобилося оновлення позиціонування, комплексний редизайн всієї лінійки і дизайн нових продуктових позицій. Це завдання і було поставлена перед командою GBS Brand Expert Company.
Цільовою аудиторією оригінального напою «Оболонь BeerMix» вважаються молоді люди, які піклуються про своє здоров’я і не вживають міцні алкогольні напої. Адже готується він з максимально якісних і натуральних інгредієнтів: карамельний і ячмінний солод, хміль, артезіанська вода і фруктові сиропи.
В результаті проведення ряду маркетингових досліджень, ми зрозуміли, що насправді мотивує споживача напою «BeerMix»: можливість не піддаватися осуду оточуючих, зберігаючи самоконтроль в будь-якій життєвій ситуації. Тому позиціонування грунтувалося на тому, що BeerMix – це не просто напій: це – концептуально і креативно, це – енергія молодості і свіжості, укладена в витончену упаковку, BeerMix – це спосіб життя.
В основу рестайлінгу продуктової лінійки «Оболонь BeerMix» було закладено все, що несло позиціонування: молодість, легкість і свіжість. Дизайнери GBS Brand Expert Company розробили оновлену упаковку і логотип так, щоб вона викликала стійкі асоціації з основами ідеї продукту – легкістю і молодістю. «Динамічність – натуральність – престиж» – ось шлях і ідеологія обраного в результаті тестування концепту.
Правильне позиціонування, вдало втілене в дизайні допомогло «Оболонь BeerMix» зміцнити свої позиції на ринку, і зробити ще більш сильними.
Через 3 роки компанія «Оболонь», вже не проводячи тендер, замовила нашим фахівцям наступний плановий рестайлінг продуктової лінійки BeerMix.
Внаслідок проведеної роботи 25% респондентів опитування в 2016 році, описуючи один з напоїв «BeerMix» («BeerMix Lemon»), вказали дизайн упаковки як гідність продукту нарівні з його смаковими якостями.
Виконані роботи:
- Логотип. Торговий знак;
- Дизайн упаковки;
- Комплексний рестайлінг;
- Елементи ідентичності бренду;
- Розробка позиціонування.