Перед компанією GBS Brand Expert Company була поставлена задача, розробити торгову марку в преміальному сегменті, яка представляє різні види круп і рису – так з’явилася ТМ Culinaro.
Основна ідея торгової марки – донести до споживача не тільки цінність натурального і здорового харчування, а й високі гастрономічні якості продукції. Ця ключова ідея була покладена в створення імені, розробку логотипу та упаковки продукту.
GBS Brand Expert Company розробило ім’я для торгової марки – Culinaro. Це ім’я вказує на те, що з цього натурального продукту можна приготувати вишукані страви, які містять всі необхідні корисні речовини.
Дизайн логотипу та упаковки був розроблений в стилі ЕКО, що відобразило основну концепцію торгової марки: натуральність і преміальність, що допомогло дистанціюватися від конкурентів. Дизайн етикетки реалізований в теплій колористичій гамі, з використанням природних кольорів. Лаконічно вивірені графічні елементи, в поєднанні з фактурним папером, посилили сприйняття продукції ТМ Culinaro, як екологічної, натуральної та преміальної, яка викликає довіру. На сьогоднішній день ТМ Culinaro – користується попитом і пізнавана споживачем.
Виконані роботи:
- Серія маркетингових досліджень;
- Створення оригінальної назви торгової марки;
- Розробка логотипу;
- Розробка дизайну упаковки і етикетки.