GBS Brand Expert Company провела кардинальний редизайн етикетки віскі ТМ Aviator. Причиною тому було те, що старий образ продукту сприймався споживачем вкрай неоднозначно, частіше негативно, і це позначалося на рівні продажів.
Фахівці GBS Brand Expert Company повністю змінили етикетку: як форму, так і зміст. Після редизайну, етикетка, що нагадує одночасно погон і наручний годинник, в поєднанні текстури шкіри з білим металом, стала повністю асоціюватися з авіаційної тематики. Строга кольорова гамма і лаконічна графіка підкреслюють мужність тих, хто підкорює небеса. Зображення літака вносить додатковий акцент, який підсилює образ торгової марки, роблячи його гармонійним, унікальним і завершеним.
Після кардинального редизайну етикетки, продукт став стильним і впізнаваним на полицях магазинів!
Ознайомитися з подробицями цієї роботи Ви можете за посиланням.