Easy & Good – власна торгова марка з портфеля брендів мережі гіпермаркетів «Караван». Продукція цього бренду відноситься до продовольчої та непродовольчої групи товарів і займає місце в середньому ціновому сегменті.

Детальніше…

В кінці 2008 року фахівці GBS Brand Expert Company виграли тендер, проведений мережею гіпермаркетів «Караван». Метою цього тендеру було знайти агентство, готове взяти на себе комплексне обслуговування всіх брендів компанії. Портфель брендів «Караван» включав в себе на той момент п’ять privat label в одній ціновій категорії.

Для того, щоб здійснити комплексний брендинг нових ТМ і ребрендинг існуючих ТМ, в першу чергу, команді компанії було необхідно провести цінову сегментацію і розподілити асортиментний ряд всього портфеля брендів.

Робота почалася з аналізу маркетингової ситуації мережі, мотивації відвідувачів даних гіпермаркетів і споживачів в цілому, всього портфеля брендів і кожного бренду окремо. В результаті ми запропонували ґрунтовні зміни всієї структури портфеля торгових марок.

На той момент існували три марки – «Купуйка», Bon, Ton і вони були зовсім виключені з портфеля брендів. З існуючих марок «Каравану» залишилося дві – це TM Offer і ТМ «По-нашому». Наша команда провела їх комплексний ребрендинг, включаючи зміну позиціонування і рестайлінг всіх упаковок продукції цих ТМ.

Останнім витком змін структури privat labels став запуск нової ВТМ в середньому ціновому сегменті. Так виникла ТМ Easy & Good, для якої команда GBS Brand Expert Company розробила ім’я, ідентичність бренду і дизайн всіх упаковок товарів під брендом Easy & Good.

Концептуальне рішення упаковки наші дизайнери виконали в техніці модульного дизайну, що дозволило полегшити його адаптацію під будь-яку товарну категорію, будь-який тип упаковки і будь-яку складність друку.
Щоб чітко відобразити суть торгової марки і зробити комунікацію позиціонування зрозумілою для покупця, ми розробили ось такий слоган: «Легко купується. Добре живеться! ».

Продукція ТМ Easy & Good (як продуктова, так і непродовольча) представлена ​​в усіх магазинах мережі «Караван» і користується широким попитом серед відвідувачів.

Виконані роботи:

  • Позиціонування, визначення асортименту та цінового сегменту;
  • Розробка імені та слогану;
  • Розробка логотипу та фірмового стилю;
  • Дизайн упаковки продукції (близько 600 SKU – food, non-food);
  • Комплексне дизайнерський супровід.

Зворотній дзвінок

Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.

Замовити зворотній дзвінок