ТМ «Добров» входить в портфель брендів Фабрики «Фаворит плюс». Продукти ТМ «Добров» створені для всіх, хто вважає за краще смачні і максимально натуральні м’ясні продукти, що відповідають найвищим стандартам і вимогам за смаковими та якісними показниками.
Завданням нашої команди було провести редизайн ТМ «Добров», зробити всю лінійку продукції цілісною, сучасною і донести споживачеві інформацію про високу якість продукту.
ТМ «Добров» була запущена ще в 2007 році. За роки існування упаковка продуктів ТМ «Добров» втратила свою цілісність як загальної лінійки, візуальну приналежність до однієї торгової марки. До того ж прийшов час актуалізувати і осучаснити зовнішній вигляд.
Головною вимогою нової упаковки було: донести споживачеві про високі якісні характеристики, якими володіють продукти ТМ«Добров».
Проаналізувавши ринок, фахівці компанії прийняли рішення виділити продукцію ТМ «Добров» за рахунок легкого, мінімалістичного, але оригінального дизайну. Поєднання чистого світлого фону і гравюр із зображенням природи, пасовиськом тварин вигідно підкреслює свіжість, якість та індивідуальність ковбас ТМ «Добров», і безперечно «кидається в очі» серед товарного сусідства. Особливо яскраво і привабливо білий колір виглядає на етикетці темної ковбаси.
Команда GBS Brand Expert Company оновила не тільки упаковку, а й логотип торгової марки; зробила його більш виразним і легким для сприйняття, зберігши його кольори.
В результаті, розроблений нами новий дизайн органічно вписався в загальний стиль бренду, дав практично «нове життя» преміальній ТМ «Добров», зробив її популярною серед безлічі і значно збільшив кількість покупців.
Виконані роботи:
- Маркетингові дослідження: аналіз ринкової ситуації і мотивації споживачів;
- Торговий знак, логотип (рестайлінг);
- Комплексне оформлення продукту: упаковка і етикетка.