У 2012 році компанія «МІРОПЛАСТ» подвоїла свою виробничу потужність, запровадивши ряд новітніх технологій. У зв’язку з цим був розроблений новий продукт – інноваційна профільна система WDS 8 SERIES.
Унікальність цієї віконної системи нового покоління в тому, що установка WDS 8 SERIES дозволяє економити в 2,5 рази більше тепла в приміщенні (в порівнянні зі стандартним трикамерним вікном).
Такий особливий продукт як WDS 8 SERIES вимагав і особливого підходу до своєї реклами та просування на ринку, тому компанія-виробник провела тендер серед провідних українських брендингових агенств і дизайн-студій.
Команда GBS Brand Expert Company виграла цей тендер і взялася за розробку стратегічно виграшної рекламної кампанії для нового продукту.
Фахівці компанії GBS Brand Expert створили яскравий рекламний імідж, що асоціюється з максимально ефективними сучасними технологіями. Рекламні зображення WDS 8 SERIES друкувалися практично у всіх профільних виданнях і фігурували на популярних сайтах.
Подальше спостереження за розвитком WDS 8 SERIES показало, що найнадійніша і високотехнологічна профільна система, була презентована на ринку не тільки ефектно, але і успішно з маркетингової точки зору.
Виконані роботи:
- Логотип і фірмовий стиль;
- Створення креативної концепції рекламної кампанії;
- Дизайн зовнішньої реклами для різних носіїв;
- Комплексний дизайн ряду поліграфічних матеріалів;
- Розробка виставкового стенду.