Віскі ТМ AVIATOR – це перше українське віскі. Після виходу продукту на ринок стало зрозуміло, що дизайн ТМ «AVIATOR» вкрай неоднозначно сприймається споживачем, і це впливає на рівень продажів. Виникла необхідність провести кардинальний рестайлінг існуючого бренду. Нам доручили вирішення цієї проблеми, адже команда GBS Brand Expert Company має великий досвід з проведення ефективного редизайну етикетки і упаковки.
Ми проаналізували існуючий дизайн етикетки і прийшли до висновку про його крайню невідповідність як самої категорії продукту, так і назви торгової марки. До того ж основні графічні елементи сприймалися дійсно неоднозначно, маркетингові меседжі не акцентувалися, а текст читався погано.
Тому ми вирішили повністю змінити етикетку, починаючи з форми, закінчуючи змістом. Фахівці GBS Brand Expert Company відмінно впоралися з цим завданням. Після редизайну форма етикетки нагадує наручний годинник, а поєднання текстури шкіри і білого металу, повністю асоціюється з авіаційною темою, романтикою авіаторів минулого століття. Строга кольорова гамма підкреслює мужність, тих, хто ризикуючи підкорював небеса і насолоджувався життям. Зображення літака, стало одним зі стильових елементів, який гармонійно підсилює образ, роблячи його завершеним.
Після кардинального редизайну етикетки, продукт став стильним, помітним і пізнаваним на полицях магазинів, і як наслідок, суттєво піднявся рівень продажів.
Виконані роботи:
- аналіз оформлення продукції конкурентів;
- редизайн етикетки;
- комплексний рестайлінг фірмового стилю.