Бізнес-релакс готель «GoodZone» – це заміський сучасний і комфортабельний готельно-ресторанний комплекс, розташований в 35 км від м. Дніпро в екологічно чистій лісовій зоні на мальовничому березі річки Самара. Цей готель унікальний: на території близько 10 гектар поєднані всі можливості як для відпочинку, так і для роботи.
Команда GBS Brand Expert Company працювала над комплексним брендингом готелю «GoodZone».
Особливістю проекту була специфіка позиціонування: ідея готельно-ресторанного комплексу була розрахована на одночасну роботу в форматах B2С і B2B. Це дві різні цільові аудиторії: гості, які приїжджають в готель відпочити і відволіктися від роботи, і корпоративні клієнти, зацікавлені в проведенні бізнес-заходів.
Ми почали свою роботу над брендом з ретельного вивчення особливостей обох груп цільової аудиторії. Аналіз показав, що для об’єднання двох категорій клієнтів, бренду необхідна особливо сильна емоційна складова – яскрава і оригінальна ідея.
При розробці імені, позиціонування і місії бренду фахівці Компанії GBS Brand Expert Company зробили акцент на тому, що кожній людині потрібен хороший відпочинок і відновлення сил, навіть якщо немає можливості відволіктися від роботи. І новий готель був представлений як ідеальне середовище для такого відпочинку – місце, де чудова природа вміло з’єднана з останніми технологічними досягненнями.
Наша команда створила бренду готелю нове нестандартне визначення формату – «бізнес-релакс готель», і розробила ім’я «GoodZone». Концепція головної ідеї комплексу сформульована так: «Готель «GoodZone» надає всім гостям готелю високий рівень комфорту і можливість бути поруч з природою, якою б не була мета зприїзду: відпочинок чи робота».
Після комплексної розробки, новому бренду була необхідна презентація і ефектна рекламна кампанія. Ми організували ряд фотосесій (інтер’єр і екстер’єр готелю, асортимент ресторану, рекламна зйомка з моделями), незвичайною серед них була аерофотозйомка готельного комплексу з вертольота. Всі фотографії готельного комплексу максимально демонстрували його найкращі якості і можливості: краса навколишнього соснового лісу, відкриті тераси, басейн, тенісний корт, кінні прогулянки і безліч інших. А знімки, зроблені з повітря якнайкраще показали масштаб закладу і його інтегрованість в природні умови.
В результаті проведеної роботи бізнес-релакс готель «GoodZone» став дійсно популярним. І тепер, через роки, комплекс продовжує розвиватися і радувати гостей високим рівнем сервісу.
Виконані роботи:
- Комплексний брендинг (включаючи аналіз ринку, аналіз мотивації цільової аудиторії і розроблення позиціонування);
- Розробка назви та слогану;
- Розробка логотипу та фірмового стилю;
- Розробка елементів брендової ідентичності;
- Розробка POS матеріалів;
- Розробка креативної концепції рекламної та PR-кампанії;
- Комплексне проведення рекламної кампанії;
- Проведення серії виїзних фотосесій інтер’єрів та екстер’єрів готелю;
- Проведення постановочних фотосесій для рекламної кампанії;
- Проведення аерофотозйомки;
- Проведення бренд-тренінгів персоналу готелю;
- Розробка копірайт-проекту;
- Розробка корпоративного інтернет-сайту.