Розробка нової торгової марки – це завжди дуже цікаво і захоплююче. Зазвичай вона складається з декількох етапів:
- розробка позиціонування;
- розробка назви торгової марки (naiming);
- перевірка імені на патентну чистоту / реєстрація торгової марки;
- розробка логотипу та концепції дизайну упаковки.
Перед командою GBS Brand Expert стояло завдання розробити торгову марку для прального порошку європейської якості і походження з ціновим сегментом «середній, середній-».
В результаті нашою командою було придумано яскраве, стійке ім`я «PRIDE» і розроблений лаконічний дизайн упаковки, який привертає увагу і помітно виділяє порошок на конкурентній полиці. На упаковці розміщена вся важлива для споживача інформація: типи прання, склад і інструкція. У дизайні гармонійно поєднуються сучасні тенденції і зроблено акцент на європейську якість продукту.
Ми впевнені, що пральний порошок PRIDE припаде до душі всім, хто вимогливий до чистоти.
Виконані роботи:
- Розробка назви для нової торгової марки (naming);
- Розробка логотипу;
- Розробка керівництва з використання фірмового стилю (Brand Book) і атрибутики бренду (бланк, папка, візитка, конверт, пакет);
- Розробка концепції дизайну упаковки;
- Розробка дизайну лінійки продукції пральних порошків для автоматичного і ручного прання для різного типу білизни.