Мережа гіпермаркетів «Караван» була заснована у 2003 році, і в жовтні цього ж року був відкритий перший гіпермаркет. На його полицях було представлено близько 50 тисяч найменувань товарів. У 2017 мережа гіпермаркетів «Караван» налічувала 9 магазинів в Києві, Харкові, Дніпрі, Чернівцях та Житомирі.
Портфель мережі гіпермаркетів «Караван» включає в себе наступні власні торгові марки: «Easy & Good», «Offer», «Vlasna», «По-нашому».
Виконані проекти:
- Комплексна розробка СТМ «Easy & Good»: брендинг і дизайнерський супровід;
- Комплексний ребрендинг і дизайнерський супровід СТМ «Offer»;
- Ребрендинг і дизайнерський супровід ВТМ «По-нашому»;
- Розробка внутрішньокорпоративної PR-програми;
- Розробка креативної концепції рекламної кампанії.
Ми знаємо, як зробити бренд кращим!
Відгук клієнта
Юрій Святенко
Начальник відділу СТМ гіпермаркету «Караван»
Перед стартом робіт ми провели невеликий тендер серед провідних рекламних агентств України, щоб знайти агентство, яке займеться розробкою власного бренду для нашої мережі.
Переможцем тендеру стала компанія GBS Brand Expert.
Фахівці компанії підійшли комплексно до вирішення поставленого завдання. Під час роботи над проектом вони провели детальний аналіз ринку, зрозуміли і відчули, що саме ми хотіли від запуску Private Label, і в кінцевому результаті, запропонували нам дійсно ефективну стратегію подальшого просування Private Label на українському ринку.
Раніше у нас в штаті були власні фахівці, які займалися питаннями реклами та дизайну, але тепер я абсолютно впевнений, що вигідніше мати серед своїх партнерів компанію, яка допоможе вирішити будь-які можливі проблеми, пов’язані з просуванням продукції на ринок, якісно розробити дизайн упаковки, допомогти в реєстрації товарного знака і промо зразка.
Зворотній дзвінок
Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.