Рецепт травяних настоянок «Bitter» заснований на старовинному рецепті, що родом з Австрії. «Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро» у своєму новому продукті поєднав середньовічну легендарну рецептуру і сучасні технології власного виробництва. Це відкрило українському споживачеві можливість насолодитися настоянками на травах «Gelbe bitter» і «Rubin bitter».
Працюючи над елементами ідентичності та оформленням продуктів ТМ Bitter, наші маркетологи та дизайнери виходили з того, що в ніші трав’яних настоянок українського ринку вже багато років присутні відомі міжнародні бренди, які сформували у споживача певні канони споживчого сприйняття подібних напоїв.
Складність завдання полягала в тому, щоб новий продукт відповідав сформованим споживчим очікуванням і, в той же час, мав свій унікальний характер і був легко пізнаваний. Замовник вважає, що ми з вирішенням цього завдання прекрасно впоралися. ТМ Bitter помітна на полиці магазинів, пізнавана, а рівень продажів цілком задовольняє власників цієї торгової марки.
Виконані роботи:
- Розробка концепції упаковки;
- Створення логотипу і фірмового стилю;
- Розгортка концептуального дизайну в лінійку.