Всеукраїнська мережа магазинів, які реалізують товари для домашніх тварин. «ZOOлогія» одна з найбільших рітейл мереж в своїй галузі. Ідея створення власної мережі магазинів виникла у керівництва компанії «Триплекс» у 2007 році. Сама компанія «Триплекс» існує з 1994 року і займається поставками і продажем товарів для домашніх та сільськогосподарських тварин, в тому числі кормів і ветеринарних препаратів.
Завданням команди GBS Brand Expert Company були створення корпоративного бренду і розробка фірмового стилю для нової мережі. На першому етапі роботи над проектом ми розробили позиціонування, назву мережі і слоган.
Ключова ідея цього бренду – любов до тварин і турбота про них. Ця ідея стала основою для позиціонування бренду («ZOOлогія» – це зоосупермаркети, які створені професіоналами спеціально для господарів, що по-справжньому піклуються про своїх вихованців») і відобразилася у слогані «Мережа для турботливих хазяїв».
Назва «ZOOлогія» найкращим чином розкриває спрямованість магазинів і різноманіття товарного асортименту.
Коли образ бренду був сформульований в позиціонуванні і імені, ми приступили до наступного етапу – створення візуальної ідентичності бренду. На цьому етапі був створений логотип, розроблені іміджеві образи рекламної кампанії і концептуальні рішення внутрішнього і зовнішнього оформлення магазинів.
Через рік після появи, мережа зоосупермаркетів «ZOOлогія» налічувала вже 29 магазинів в 8 містах України. Це підтверджує правильність обраної брендингової стратегії.
Вже в 2008 році «ZOOлогія» отримала приз у номінації «Найвідоміша роздрібна зоомережа в Україні». І на сьогоднішній день, через десятиліття, мережа «ZOOлогія» міцно тримає свої позиції на ринку і продовжує успішно розвиватися.
Виконані роботи:
- Розробка позиціонування;
- Розробка назви (naming) та створення слогана;
- Розробка логотипу та фірмового стилю;
- Розробка розгорнутого Brand Book, що включає оформлення торгових точок;
- Створення ідей та образів рекламної компанії.