Давно минули часи, коли сайти виглядали, як парк атракціонів – з густою анімацією, блискітками, яскравими квітами, різноманітними шрифтами. Сьогодні веб-дизайн – окремий вид мистецтва, який підпорядковується певним законам естетики і юзабіліті:

1. ЕСТЕТИЧНА КРАСА І ПРИВАБЛИВІСТЬ

Важливо, щоб дизайн сайту відповідав духу компанії, її фірмовому стилю.

2. КОМПАНІЯ ПОВИННА ЙТИ В НОГУ З ЧАСОМ

Так само, як і світ моди, світ дизайну зазнає змін. Щорічно з’являються нові технології, нові тенденції у візуальному оформленні сайту і поданні інформації. Їх використання дозволить сайту не відставати від конкурентів.

3. ЗРУЧНІСТЬ ДЛЯ КОРИСТУВАЧІВ

Дуже важливо, щоб користувач міг легко зорієнтуватися на сторінках ресурсу.

Правильна навігація збільшує глибину переглядів сайту, підвищує шанси затримати користувача на сторінці. Це, в свою чергу, підвищує якість ресурсу в очах пошукових систем, що обов’язково позначиться на позиціях у видачі.

4. ЗБІЛЬШЕННЯ КОНВЕРСІЇ

Коли відбувається створення дизайну сайту, використовується цілий ряд так званих СТА-елементів. СТА – це Call To Action, тобто заклик до дії. Ці елементи підштовхують користувача виконати будь-яку дію. Наприклад, підписатися на новини, розсилку акційних пропозицій, отримати знижку, отримати пропозицію, зареєструватися.

Фахівці GBS Brand Expert Company мають великий досвід роботи в цьому напрямку і допоможуть вам знайти ефективне рішення!

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Замовити зворотній дзвінок