Дизайн сайту в GBS Brand Expert Company

Сайт – візитна картка компанії. Він виконується в будь-якому стилі або форматі, але вимоги не змінюються: гарне оформлення, проста навігація і зручний доступ до основних розділів. Вкладення в дизайн сайту – ціна, яку власник бізнесу платить за довіру потенційних клієнтів, а також ефективне просування в інтернеті.

Від чого залежить ціна?

Не існує єдиної суми на всі види робіт – кожен проект особливий. На етапі обговорення будуть визначені побажання і вимоги. Розрахунок вартості проводиться на підставі відповідей на наступні питання:

  • Тип сайту. Лаконічна посадкова сторінка або інтернет-магазин з багатосторінковим каталогом.
  • Стилістика. Оригінальний плоский дизайн (флет) або безпрограшна класика? Вибір напрямку визначає орієнтовний обсяг робіт.
  • Адаптивна версія. Оптимізація ресурсу для мобільних гаджетів збільшує витрати.

Традиційні рішення обходяться дешевше індивідуальних розробок, але ексклюзив вражає і привертає увагу. Якщо потрібно зробити дорого і ефектно, то краще віддати перевагу нестандартному оформленню. Економити на дизайні небезпечно – це ціна лояльності клієнтів. Щоб знизити витрати, можна замовити послуги «оптом», довіривши всі роботи – від створення до наповнення і просування ресурсу – одній команді.

Розробка дизайну Landing page для компанії Wood & Light

Розробка дизайну Landing page для компанії Wood & Light від GBS Brand Expert Company

Які функції виконує Website?

Сайт – це сторінка, на якій зібрано актуальну інформацію про його власника, розміщений онлайн-каталог товарів або тематичні відомості. Графічний, текстовий, відеоконтент допомагає формувати потрібне враження, досягнувши заданого ефекту. Серед основних функцій / завдань, які покладаються на портал:

  • залучення нової аудиторії та постійна взаємодія з користувачами;
  • нестандартна подача поширених пропозицій (для інтернет-магазинів);
  • підвищення впізнаваності корпоративної символіки, логотипу, фірмового стилю;
  • надавання користувачам доступ до всіх доступних можливостей (додавання покупок в кошик, онлайн-замовлення, калькулятор, бронювання квитків або готелів).

Функції інтернет-порталу численні – все залежить від його формату і специфіки. Але це справедливо лише для якісних ресурсів, до втілення яких була прикладена рука досвідченого дизайнера. А ось безлика сторінка нікому не цікава: ні користувачам, ні пошуковим системам. Веб-дизайн сайту – перше, з чого потрібно починати шлях компанії в мережі, тоді і використовувані рекламні стратегії будуть ефективні.

Етапи створення дизайну сайту

Існують готові шаблони – навіть школяр легко зробить власну сторінку в інтернеті за пару годин. Ось тільки такі рішення позбавлені індивідуальності, вони знеособлені і нудні, нецікаві користувачам. Розробка дизайну сайту вимагає послідовності, опрацьовується кожна деталь, щоб результат міг гідно суперничати з пропозиціями конкурентів.

Аналіз бажань і критеріїв замовника

Спочатку важливо узгодити параметри майбутнього проекту, переконавшись в тому, що він відповідає заданим вимогам:

  • створюється прототип, в якому представлена ​​майбутня структура сторінок і основні блоки;
  • підбирається фірмовий стиль, відповідний специфіці діяльності компанії;
  • опрацьовуються дрібні деталі (шрифт, гама кольорів, додаткові елементи).

На початковому етапі замовник знайомиться з проектом і вносить необхідні корективи. Після узгодження всіх умов команда дизайнерів приступить до реалізації основного завдання.

Дизайн сайту для юридичної фірми Biletskyi & Partners

Дизайн сайту для юридичної фірми Biletskyi & Partners від GBS Brand Expert Company

Етапи створення веб-дизайну

Робота над створенням інтернет-порталу складається з декількох ключових етапів:

  1. Підбір поєднань кольору. Розробка фірмового стилю, вибір відповідних відтінків для всіх елементів сайту: інформаційний блок, кнопки керування (корзина, зворотний дзвінок, оформлення замовлення), перелік категорій.
  2. Створення єдиної концепції. Розташування ключових елементів підбирається таким чином, щоб отримати цілісну гармонійну композицію.
  3. Шрифт. Серед різноманіття доступних варіантів потрібно виділити той, який повністю відображає формат компанії, її місію.

Можливе використання анімації – подібні ефекти оживлять класичний дизайн, зацікавлять користувача, а відповідно, зроблять його взаємодію з порталом зручним і приємним.

Супутні послуги

При розробці порталу з нуля для компанії, що розвивається, для виконавців відкритий простір для фантазії. Але якщо корпоративний сайт вже довго функціонує, власник може повністю замінити його або оновити деякі розділи.

Редизайн сайту

Якщо звичне оформлення застаріло, значить, настав час виконати редизайн сайту. Це удосконалення вже наявної концепції, внесення змін, здатних поліпшити ресурс, не вдаючись до кардинальних змін.

Вартість послуги залежить від обсягу майбутніх робіт. У деяких випадках достатньо оновити лише деякі деталі, в інших – потрібна складна багатоетапна робота. Фахівці проведуть комплексний аналіз, щоб визначити «слабкі місця» ресурсу, вживши заходів для їх усунення.

В яких випадках актуальний редизайн сайту?

У деяких ситуаціях виникає необхідність оновити звичний портал. Найпоширеніші з них:

  1. Низька конвертація. Користувачі з інтересом вивчають асортимент, але при цьому не переходять до оформлення замовлення – це свідчить про наявність певних незручностей. Необхідно перевірити роботу основних кнопок, а також спростити процеси взаємодії.
  2. Зміна специфіки бізнесу. Компанія розширює межі, освоює нові галузі, значить, інформація про це повинна бути обов’язково представлена ​​на корпоративному сайті. Можливо, настав час змінити барвистий дизайн на прості, строгі тони або пастельну гаму.
  3. Проблеми із завантаженням. Навіть лояльний клієнт починає відчувати роздратування, якщо перегляд вподобаних товарів вимагає тривалого очікування. Функціонал оновлюють щорічно – тенденції швидко змінюються, потрібно постійно «тримати руку на пульсі».

Власнику бізнесу варто подивитися на звичний дизайн очима потенційних клієнтів, а також вивчити інформацію, отриману за допомогою інструментів аналітики – це допоможе прийняти рішення про необхідність змін.

Дизайн сайту для компанії «ХЛІБОКОМБІНАТ № 5»

Дизайн сайту для компанії «ХЛІБОКОМБІНАТ № 5» від GBS Brand Expert Company

Розробка мобільного додатку

Відвідувачі великих порталів зацікавлені в отриманні зручного, швидкого доступу до популярних послуг. Значить, крім дизайну основного сайту, необхідно продумати мобільний додаток. Ця робота включає в себе:

  • визначення спектру ключових функцій;
  • розробку графіки, створення макета;
  • опрацювання інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу;
  • адаптацію під різні групи мобільних пристроїв (iOS, Android, Windows Phone).

Важливо продумати логіку програми та прописати базові текстові сценарії, щоб використання мобільної версії було комфортним. Установка, реєстрація і подальше виконання основних операцій не повинні викликати труднощів навіть у недосвідчених користувачів.

Дизайн Landing page

Landing – особливий тип сайтів, який призначений для спеціальних пропозицій, реклами одного товару або певної послуги. Серед його особливостей:

  • єдина сторінка, що містить всю необхідну інформацію: від опису реалізованої продукції і послуг до кнопки оформлення замовлення;
  • висока конверсія за рахунок послідовного переходу між головними блоками, який утримує клієнта;
  • мінімальну кількість тексту і велика кількість графіки.

Потрібно не тільки розробити дизайн сайту Landing page, але і наповнити текстові блоки, написати заголовки, що запам’ятаються. Правильний концепт збільшить продажі в кілька разів, так як клієнти зможуть відразу побачити суть вигідної пропозиції і з задоволенням їм скористаються.

Дизайн landing page для компанії JetClean

Дизайн landing page для компанії JetClean від GBS Brand Expert Company

Дизайн корпоративного сайту

Корпоративний сайт – відмінний спосіб розповісти про себе. Він повинен бути респектабельним і стильним, немов виступаючи в якості додаткового підтвердження фінансової стабільності компанії-власника. В оформленні такого порталу варто використовувати:

  • діаграми / таблиці;
  • інфографіку;
  • короткі текстові блоки.

Дизайнери дотримуються заданого фірмового стилю, використовуючи ідентичну гаму відтінків і шрифти. Враження формується за кілька секунд, тому навіть при першому відвідуванні сайту користувач повинен зацікавитися представленою інформацією – спеціалісти опрацюють візуальне оформлення, з огляду на портрет цільової аудиторії і обрану стратегію просування. Це допоможе виділитися серед конкурентів, завоювавши нових покупців.

Індивідуальний дизайн сайту

Шаблонні рішення універсальні – в них не приховані “підводні камені” або неприємні сюрпризи. Це класика, актуальність якої не підлягає сумніву. Але якщо стоїть мета швидко вийти в топ і запалити свою яскраву зірку на небосхилі конкурентів, то єдиний рекомендований варіант – замовити дизайн сайту за індивідуальним проектом:

  • нестандартне оформлення;
  • розробка дизайну «під клієнта», увага до деталей;
  • бездоганна навігація.

Це затратна модель, але вона швидко окупається – наявність унікальної «фішки» підвищує градус довіри до компанії, стає для користувача додатковим стимулом оформити замовлення.

Ідеї ​​для інтернет-магазину

Портал, який створюється для продажу товарів в інтернеті, є багатосторінковим каталогом, в якому розміщені цікаві пропозиції. Щоб зробити його зручним для користувача, дизайнери налаштовують наступні параметри:

  • функція пошуку – покупець не повинен сидіти годинами, переглядаючи всі підкатегорії;
  • фільтри – можливість встановити відповідний тип сортування товарів (за зростанням / спаданням ціни або по популярності), а також задати потрібні критерії;
  • кнопки – замовлення зворотного дзвінка, оформлення замовлення або додавання товарів в корзину будуть приведені в дію всього за кілька кліків, без додаткових підтверджень або вказівки переліку особистих даних;
  • розділ акцій – фокусування на доступних спецпропозиціях, діючих знижках або популярних категоріях.

Помилково створювати концепцію, в якій краса переважає над зручністю – потенційні замовники покинуть ресурс за пару хвилин, якщо не зможуть знайти те, що їм необхідно.

Розробка дизайну інтернет-магазину та сайту для ТМ Карапуз

Розробка дизайну інтернет-магазину та сайту для ТМ Карапуз від GBS Brand Expert Company

Дизайн сайту: основні вимоги

Можна розробити найпростішу візитку, на якій є тільки інформація про власника, або створити багатосторінковий онлайн-каталог з сотнями доступних до замовлення товарів. Але існують певні правила, які є актуальними для розважальних, інформаційних та комерційних ресурсів:

  1. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Спроба замовити послугу не повинна перетворюватися в багатоетапний квест на виживання. Будь-які взаємодії з порталом повинні бути максимально природні, основні дії виконуються інтуїтивно, завдання дизайнера – спростити, а не ускладнити.
  2. Візуальне сприйняття. Графічні елементи підбираються на підставі айдентики організації: фон, шрифт, колір каталогу і кнопок керування створює єдину композицію, в якій кожен елемент доповнює інші.
  3. Якість. Від підбору зображень до текстового наповнення – бездоганність кожної деталі, аж до завитка на малюнку або розділового знака в тексті. Недоліки, недоробки і навіть помилки – такі дрібниці псують загальне враження, а в підсумку знижується довіра як до сайту, так і до його власника. Такий підхід говорить про непрофесіоналізм – можливі клієнти або партнери йдуть, не встигнувши дізнатися про діючі пропозиції.

Функціональний дизайн сайту прискорить просування ресурсу. З шаблонним варіантом, позбавленим індивідуальності, недостатньо продуманим і опрацьованим, неможливо вийти на перші сторінки пошукових систем. Для тих, хто зацікавлений в розробці унікального порталу, в якому відображена душа компанії, ми пропонуємо вигідні умови.

Телефонуйте вже зараз, щоб наша команда оперативно приступила до розробки і промальовування майбутнього концепту.

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.

Замовити зворотній дзвінок