Позиціонування
Позиціонування бренду – це комплекс маркетингових рішень щодо закріплення бренду в свідомості споживача як відмінного від брендів аналогічних товарів.
Розробка позиціонування ґрунтується на аналізі структури ринку, характеру і очікувань цільової аудиторії, ефективності дій конкурентів, і має на меті вирішення двох основних завдань:
- чітке визначення суті товару або послуги;
- донесення цієї суті до цільового споживача.
Саме позиціонування стає основою для всіх подальших етапів створення бренду: імені, слогану, дизайну, рекламної кампанії.
Фахівці GBS Brand Expert Company мають великий досвід роботи в цьому напрямку і допоможуть вам знайти ефективне рішення!
Отримати консультацію
Наші роботи у категорії Позиціонування
Зворотній дзвінок
Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.