GBS Brand Expert Company почала роботу над створенням образу бренді ТМ CARDINAL з вивчення відповідної історичної епохи, щоб отримати оригінальний і привабливо оформлений продукт з цікавою та пізнавальною легендою.
Перший етап – розробка концепції дизайну скляної пляшки. Форма пляшки, її колір та декор – це те, що стає основою пізнаваності стилю нової торгової марки. Другий етап – ми розробили логотип в контексті креативної концепції дизайну етикетки. За легендою, завдяки Кардиналу, бренді став відомим та популярним по всьому світу, саме цю ідею дизайнери GBS Brand Expert Company відобразили в концепції дизайну.
І в логотипі, і на етикетках присутні символи кардинальської влади: лілія та ключі. Логотип виписаний строгим готичним шрифтом, стилізована гравюра на етикетці з пізнаваним зображенням Кардинала на фоні старовинного Парижа, все це повністю передає дух тої епохи та відповідає легенді бренду. Загальний образ збагачують додаткові елементи декору: металева шильда-печать та тиснена золотом кольєретка.
Оригінальна розробка дизайну оформлення продукту, повністю відповідає характеру бренду: велич та гідність.
Ми впевнені, що ТМ CARDINAL займе міцні позиції на ринку, за рахунок своєї оригінальності, привабливості та тематичної відповідності.
Виконані роботи:
- Створення легенди;
- Naming;
- Слоган: «Натхнення, що дарує насолоду величчю»;
- Розробка дизайну пляшки;
- Розробка логотипу;
- Розробка дизайну етикетки;
- Розгортання концептуального дизайну в лінійку.