РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ДИЗАЙНУ УПАКОВКИ ВІД GBS BRAND EXPERT COMPANY

Дизайн упаковки – це чудова можливість:

  • зацікавити покупця;
  • розповісти про переваги своєї продукції;
  • дистанціювати свій продукт від конкурентів.

Вдало розроблена упаковка – це одна зі складових успішного бренду, це засіб комунікації між продавцем і покупцем. Приваблива упаковка сприятливо впливає як на спонтанні, так і на заплановані покупки. Наскільки б якісним та доступним не був би ваш товар, якщо у нього погана, негарна упаковка, він ніколи не приверне увагу покупця.

Розробка концепції дизайну упаковки граноли для ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну упаковки граноли для ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Відкриємо вам невеличкий секрет – розробка концепції дизайну упаковки в нашій компанії здійснюється за принципом AIDA (скорочено – Attention, Interest, Desire, Action, що означає – увага, інтерес, бажання, дія). Суть цього принципу полягає в тому, що будь-яка реклама повинна спочатку привернути увагу покупця, потім викликати його інтерес і бажання мати у себе цей продукт і, нарешті, спонукати покупця до покупки товару (дія).

Привернути увагу покупця дизайн упаковки може заголовком, ефектною картинкою, незвичайним кольором або формою упаковки, оригінальним розміщенням переваг продукту. Слідом за цим потрібно викликати зацікавленість у покупця, наприклад контентом, що розміщений на упаковці, після прочитання або перегляду якого, у покупця повинна виникнути думка: «Це саме те, що мені потрібно!» або «Я давно це шукав!» і далі «Я повинен це купити!».

Дизайн упаковки насіння соняшника для СТМ VARTO (мережа супермаркетів VARUS) від GBS Brand Expert Company

Дизайн упаковки насіння соняшника для СТМ VARTO (мережа супермаркетів VARUS) від GBS Brand Expert Company

Як правило, розробка дизайну упаковки складається з декількох етапів:

  1. складання технічного завдання (аналіз ринку і конкурентів, уточнення цільової аудиторії, визначення позиціонування та переваг продукту, уточнення крою упаковки та способів друку, наприклад, офсетний друк, флексографічний друк або глибокий друк);
  2. аналіз, брифінг та мозковий штурм, в якому беруть участь маркетологи компанії GBS Brand Expert, креативний директор та дизайнери;
  3. розробка концепції дизайну упаковки, яка надається на узгодження замовнику у вигляді мокапів, тобто дизайн-макетів, в яких дизайн упаковки перенесений на конкретний продукт, щоб наглядно продемонструвати, як він буде виглядати в реальному житті;
  4. дизайн упаковки, розробка інфографіки, верстка текстової інформації, опрацювання шрифтів, підготовка узгодженої концепції дизайну упаковки до друку, згідно з технічними вимогами типографії;
  5. рекомендації по друку, підбір технології друку, виїзд на тираж (при необхідності).

В результаті ви отримуєте упаковку, яка орієнтована саме на вашу цільову аудиторію; упаковку, яка «говорить» зі споживачем та звертає на себе увагу на полиці.

 Розробка концепції дизайну упаковки круп для ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну упаковки круп для ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Розробка концепції дизайну упаковки повинна відповідати певним вимогам, наприклад:

  • колір упаковки – при виборі кольорів, що ідентифікують упаковку, завжди варто враховувати конкурентне середовище; не варто, щоб колір упаковки повторювався, також важливо враховувати зовнішній вигляд товару та його призначення;
  • інформативність упаковки – текст, розміщений на упаковці, привертає увагу покупця всього на кілька секунд, тому він повинен бути легким для сприйняття і з першого погляду заявляти про переваги продукту або торгової марки;
  • читабельність тексту – є певні вимоги для маркування упаковок товарів Food та Nonfood, які повинен знати досвідчений дизайнер, поряд з цим, текст повинен бути лаконічним, простим та зрозумілим для будь-якої вікової категорії;
  • фірмовий стиль – дизайн-концепт оформлення товару повинен відповідати загальній концепції фірмового стилю компанії, що підвищить впізнаваність бренду.
Дизайн упаковки прального порошку для ТМ PRIDE від GBS Brand Expert Company

Дизайн упаковки прального порошку для ТМ PRIDE від GBS Brand Expert Company

Вартість розробки дизайну упаковки залежить від маркетингових цілей, які ставить перед собою замовник, а саме:

  • ціновий сегмент продукту, наприклад, розробка концепції дизайну упаковки для макаронних виробів преміум сегменту і сегменту середній-, будуть відрізнятися зовнішнім виглядом та вартістю розробки відповідно;
  • категорія товару, наприклад, розробка концепції дизайну упаковки для чаю та упаковки для сосисок відрізняються за складністю дизайну і будуть відрізнятися за вартістю за розробку;
  • конструкція упаковки і спосіб виготовлення, наприклад, картонна упаковка для прального порошку, флексоупаковка для пельменів або дойпак для молочної продукції;
  • кількість інфографіки, текстової інформації та розміру упаковки.

Кожен проект унікальний і тому вартість розробки дизайну упаковки розраховується індивідуально. Якщо ви вирішили замовити у нас тільки розробку концепції дизайну однієї упаковки, без розгортання в асортиментну лінійку або адаптації упаковки до нового типорозміру, то вартість послуг буде дорожче. Якщо ж ви замовляєте у нас розробку дизайну упаковки і дизайн всієї лінійки, наприклад, розробку упаковки для чіпсів з різними смаками, то і вартість буде значно нижче.

Розробка коцепції дізайну упаковки для вівсяної каші у стаканах ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Розробка коцепції дізайну упаковки для вівсяної каші у стаканах ТМ Жменька від GBS Brand Expert Company

Розробка дизайну упаковки неможлива без позиціонування бренду, логотипу, фірмового стилю та УТП (унікальної торговельної пропозиції). Саме на основі цих елементів розробляється дизайн упаковки. Разом з дизайном упаковки у нас зазвичай замовляють такі послуги:

Фахівці компанії GBS Brand Expert мають великий досвід в розробці концепції дизайну упаковок для товарів Food та Nonfood, а також великий досвід роботи з ВТМ (власна торгова марка). На нашому рахунку тисячі розроблених упаковок для ТМ Varus, ТМ Вигода, ТМ Наша Порада, ТМ Supero, ТМ Мелочи жизни, ТМ Премія, ТМ Easy & Good, ТМ По-Нашому та багато інших. Це розробка дизайну упаковки для продуктів харчування, алкогольних напоїв, побутової хімії, косметичної продукції та різноманітних супутніх товарів.

Замовте розробку концепції дизайну упаковки в компанії GBS Brand Expert, та отримайте грамотно розроблений, унікальний, незвичайний дизайн, який позитивно вплине на впізнаваність і популярність вашого бренду, а також підвищить рівень продажів вашої продукції!

Отримати консультацію

Зворотній дзвінок

Заполните форму и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.

Замовити зворотній дзвінок